Subscribe Us

Header Ads

Yesus Terang Geluhku | Lagu Rohani Karo


O Yesus, kam terang geluhku
Kam me singkelini tendingku
La kap lit si man kebiarenku
O Yesus Kam me kap bentengku
Emakana la lit gentarku
Amin lit sijahat nderpa aku

O, Bapa dengkeh pemindonku
La kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

O, Yesus Kam terang geluhku
Kam me si engkawali aku
Ibas paksa lit kesusahenku
O, Yesus ajari min aku
Gelah nggeluh ngikut p’ratenNdu
Arah dalan salang babai aku

O, Bapa dengkeh pemindonku
La kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

O, Yesus Kam saja ku sembah
Sabab Kam Kap si mada kuasa
Ibas surge bage pe i doni
O Yesus surak m’riah aku
Kudesken me persembahenku
Pengataken bujur bas RumahNdu

O, Bapa dengkeh pemindonku
La kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

Post a Comment

0 Comments